HOGYAN LESZNEK A LÁTOGATÓKBÓL VEVŐK? PLUSZ EGY TANÁCS!
Vállalkozás fejlesztési alapok

Hogyan lesznek a látogatókból vevők? Plusz egy tanács!

Kedves vállalkozó sorstársaim, akik nap mint nap szembesültök az üzleti kihívásokkal, és érdeklődtök a vállalkozásotok digitális térbe történő sikeres bevezetése iránt! Ebben a rövid bevezetőben elmerülünk a „lead mágnes” világában, és miért elengedhetetlen a vállalkozások számára egy hatékony feliratkozó oldal létrehozása. A következőkben feltárom, hogyan válhat egy jól kialakított feliratkozó oldal a siker kulcsává!

A Feliratkozó Oldal, email lista építése

A feliratkozó oldal tervezésekor ügyeljünk arra, hogy az olvasók azonnal lássák a hasznát. Emeljük ki vállalkozásunk egyedi értékeit, és ne felejtsük el beépíteni az azonnali ajánlat lehetőségét. Ez nem csak felgyorsítja a konverziókat, de az olvasók számára is azonnali értéket jelent.

Tedd fel magadnak a következő kérdéseket: Ki az én célcsoportom? Vajon mi a problémájuk és mi járhat a fejükben, mire vágyhatnak? Mi a megoldás? (Persze ezt mindenki a saját szolgáltatásán vagy értékesített termékénél vegye figyelembe!) Ők lesznek az ideális vevők!

Szerencsés vagy ha tudod, mert akkor már a versenytársaid előtt vagy! De akkor sincs gond, ha nem, mert most elébük kerülhetsz!

Az ajánlatod tükröző képek és címsorok használata is fontos, vajon magával ragadjuk az érdeklődőket vagy tovább görgetnek. Fontos, hogy ne csak szóban, de vizuálisan is megmutassuk, miért éri meg nálunk feliratkozni.

Legyen egy űtős címsorod: Milyen problémát oldasz meg a célközönségednek és mi az igéreted?

A hírlevél folyamatának megértése nélkülözhetetlen. A potenciális vevőidnek tudniuk kell, mit kapnak, és miért regisztráljanak. Rövid, érthető lépésekben mutassuk be, hogyan fognak profitálni a hírleveleinkből, és miért érdemes velünk maradni. A legfontosabb, NE FELEJTSÉTEK EL MEGKÖSZÖNNI, hogy bizalmat szavaztak felétek!

Vajon elgondolkodtál mi lesz a TE ideális csali terméked?

  • csekklista
  • ajándék videó, könyv, e-könyv
  • webinár (haladó)

Itt az ideje erre a lépésre is pipát tenni!

Gondolatban már elkészült a felíratkozó oldalad. Ajánlom ezt mind vesd papírra, ne hagyd elveszni! Érdemes több ideális vevőt kivizsgálni, mert ők lesznek a vevőid a termékeidre.

Fontos, hogy elérd a célcsoportodat, mert nekik mindig tudni fogsz olyat felkínálni, amit fontolóra vesznek és ők lesznek a leghűségesebb vevőid!

Ne feledkezzünk meg az ajánlatunkról sem, mert az a fő terméked, amiből profitálni tudsz! Gyors gondolkozz el, mi is az és mit tudsz abból nyújtani a vevőidnek?!

+ 1 TANÁCS:

Az Értékesítési Oldalad az online világ jővője

Most pedig nézzük, miért olyan létfontosságú, hogy az értékesítési oldalunk is kiemelkedő legyen. Ez az a pont, ahol a látogatókból ügyfeleket formálunk. Az oldal tükrözi a vállalkozás személyiségét, és érzelmeket vált ki. Kiemelhetjük női vállalkozóink sikertörténeteit, és bemutathatjuk, hogy miért érdemes éppen nálunk vásárolni.

Ez az oldal nem csak termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít, hanem egy életstílust és közösséget is. Hagyjuk, hogy az olvasók érezzék, részesei lesznek valaminek, ami több, mint egy egyszerű tranzakció. És ne feledjük, minden sor és kép a célközönségünk szívét célozza meg – női vállalkozókat, kisvállalkozásokat, és azokat, akik hisznek az egyedi értékekben.

Ezen az oldalon keresztül építjük ki a kapcsolatokat, és alakítjuk az érdeklődőket elkötelezett ügyfelekké!

Ha tetszett a cikk és többet olvasnál az értékesítési oldalról az én szemszögemből, ide kattintva megteheted.

Sikeres első lépést az online értékesítésben!

Papírt és ceruzát elővenni, nálam ne csak elméletre számíts!


Köszönettel,

Sápi-Liszák Zita

Webdesigner és a Zita webDesign alapítója

Nem találod a választ? Kérdezz bátran!

Lehet, hogy csak egy apró kérdés választ el attól, hogy rátalálj a számodra legjobb megoldásra.


Töltsd ki az űrlapot, és hamarosan felveszem veled a kapcsolatot – kötetlenül, kötelezettség nélkül!